سايكو
سايكو

امروزه با توجه به پيشرفت تكنولوژي و فناوري اغلب افراد روزانه با اينترنت و شبكه هاي اجتماعي و فضاي مجازي سركار ودارند، به گونه اي مه اكثريت كسب و كارها از اين طريق به تبليغ خدمات و محصولات خود مي پردازند، اما برخي از كشورها از ججله ايران امكان دسترسي به بعضي شبكه ها و سايت هاي اينترنتي را كه برخلاف فرهنگ حاكم بر كشورشان است را مسدود كرده اند لذا اغلب كاربران براي اين كه بتوانند به اين شبكه ها دسترسي پيدا كنند اقدام به خريد وي پي ان مي كنند.

سايت منو وي پي ان با سابقه بسيار بالايي كه دارد و با توجه به اينكه سرور هاي بسياري از كشورهاي مختلف دارد مي تواند بهترين انتخاب باشد.

http://bayanbox.ir/view/2025082463682576923/sv.jpg

خريد اين نام مجاز نمي باشد از سايت منو وي پي ان

اين نام مجاز نمي باشد نوعي شبكه خصوصي مجازي است كه با متصل شدن به ان اطلاعات را از سايت مورد نظر دريافت كرده و در دسترس كاربر قرار مي دهد، در سرويس اين نام مجاز نمي باشد  براي اين كه ارتباط كاربر با شبكه هاي مسدود شده مخفي باقي بماند از رمزنگار و احراز هويت استفاده مي شود،

با توجه به پيشرفت فناوري و گسترده شدن ارتباطات در دنيا، اغلب سازمان ها و شركت هاي براي اين كه بتوانند در سطح بين المللي فعاليت كنند و كالا ها و خدمات خود را به تمام مردم جهان معرفي كنند نياز دارند كه بر روي شبكه هاي اينترنت فعاليت كنند، از سوي ديگر اغلب اين سازمان ها علاوه بر سطح شهر و يا كشوري كه در ان فعاليت دارند داراي نمايندگي هايي در ساير كشور ها هستند كه بايستي بتوانند با روشي سريع و ايمن اطلاعات مورد نياز را در اختيار اين نمايندگي ها قرار دهند.

اين سازمان هاي براي اين منظور از خطوط اختصاصي كه بر روي شبكه گسترده و عمومي اينترنت قرار دارد استفاده مي كنند كه تفاوت اين خطوط در سرعت آن ها بر حسب ثانيه است.

برخورداري از خطوط اختصاصي اين امكان را در اختيار سازمان قرار مي دهد كه اطلاعات و داده هاي محرمانه خود را با سرعت و امنيت بالا رد و بدل كند به گونه اي براي ديگر سازمان ها امكان دسترسي به اين اطلاعات وجود ندارد.

اما اكنون اين سوال پيش مي آيد كه براي برخورداري از اين خطوط اختصاصي به چه طريقي بايد اقدام كرد؟

اين نام مجاز نمي باشد يكي از بهترين خطوط و شبكه اختصاصي است كه كاربران با خريد آن مي توانند به راحتي و ايمني بالا با شبكه و ساير كاربران سازمان ارتباط برقرار كنند و اطلاعات و داده ها را رد و بدل نمايند.

از اين شبكه هاي اينترنتي به صورت گسترده در تمامي ادارات و سازمان هاي مختلف در سراسر دنيا استفاده مي شود.

http://bayanbox.ir/view/5268626901919026940/sv2.jpg

امنيت خريد اين نام مجاز نمي باشد

با توجه به گسترده شدن اينترنت و فضاي مجازي در هر زمينه و تجارتي كه باشيد نياز است كه از امنيت اطلاعات خود اطمينان كسب نماييد، كه مي توانيد با خريد اين نام مجاز نمي باشد امكان نفوذ و دسترسي به اطلاعات محرمانه شركت و يا سازمان را توسط افراد ديگر به حداقل ميزان ممكن برسانيد. همچنين از طريق خريد اين نام مجاز نمي باشد مي توانيد شبكه كه بر روي آن فعاليت مي كنيد را اختصاصي كرده و از اين طريق اطلاعات را در فضاي امني نگهداري كنيد كه براي اين منظور مي توان روش هايي از قبيل ديوار آتش- رمزنگاري- آي پي سك و... را مثال زد.

با خريد اين نام مجاز نمي باشد از دو نوع كدگذاري براي امنيت اطلاعات شما مي توان استفاده نمود كه اين دو روش به قرار ذيل است:

  1. كد گذاري به روش متقارن، كه در اين روش همزمان با اطلاعات رمز نيز ارسال مي شود و رايانه گيرنده بعد از دريافت اطلاعات، كدها و رمزهاي امنيتي را نيز ترجمه مي نمايد.
  2. در روش دوم از دو كليد استفاده مي شود كه يكي از ان ها براي رمز گذاري و ديگري براي بازخواني مي باشد كه هر دوي آن ها  از فضاي مجازي و بستر اينترنت به صورت خصوصي استفاده مي كنند كه براي اين منظور مي توان خريد اين نام مجاز نمي باشد براي تلفن همراه و رايانه هاي شخصي را مثال زد.


قبل از اين كه براي خريد فيلترشكن اقدام كنيد حتما در مورد ان تحقيق و بررسي لازم را انجام دهيد زيرا شما قرار است به كمك اين سرويس دهنده اطلاعات و داده هاي محرمانه خود را رد و بدل كنيد لذا بايد از امنيت آن ها و عدم دسترسي ساير كاربران كاملا مطمئن باشيد. سايت منو وي پي ان كار شما را از لحاظ امنيت و كيفيت راحت مي كند.

ضمنا به هيچ عنوان استفاده از وي پي ان هاي رايگان را توصيه نمي كنيم زيرا اين نوع اين نام مجاز نمي باشد ها نه تنها از سرعت لازم برخوردار نيستند بلكه خطراتي را نيز به همراه دارند و مي توانند به راحتي به برنامه هاي شخصي شما نفوذ پيدا كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۷:۱۱ ] [ saman ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی