سايكو
سايكو

http://s13.picofile.com/file/8401009792/jazb.jpg

در اين قسمت قصد داريم ساختار ذهن و افكار انسان ها را از نظر قانون جذب كائنات بررسي كنيم . ذهن انسان از سلول هاي نوروني تشكيل شده است. اين سلول ها به گونه اي ساخته شده اند كه هميشه و در همه زمان به جز خواب در حال توليد انرژي و ارتعاش هستند. افكاري كه درون ذهنتان مي آيد همان انرژي و ارتعاش هايي هستند كه اين سلول ها توليد مي‌كنند .

فقط در بيداري انسان اين انرژي توليد مي شود يعني شما هر وقت بيدار باشيد در حال فرستادن انرژي و ارتعاش هستيد و تنها زماني كه افكار و ذهن تان اين انرژي را توليد نمي كنند در خواب است . شما در خواب نمي توانيد فكر كنيد.

افكار انسان به دو دسته تقسيم ميشود :

    افكار منفي
    افكار مثبت

افكار مثبت در جهت خواسته و اهدافتان اما افكار منفي در جهت ناخواسته و چيزهايي كه نمي‌خواهيد ميباشد . براي اينكه متوجه شويد افكارتان خوب است يا بد بايد به احساس خود توجه كنيد .

اگر به هر چيز فكر كرديد و ديديد كه احساس بدي داريد اين نشانه اين است كه انرژي و ارتعاشي كه به كائنات ارسال ميكنيد در جهت ناخواسته هايتان است و داريد از آن هدف تان دور مي شويد .

اما اگر ديديد به چيزي كه داريد فكر مي‌كنيد يك حس خوب و عالي در دل تان ايجاد شد نشانه اين است كه داريد راه را درست مي رويد و به خواسته و هدفتان نزديكتر مي شويد .

به عنوان مثال :

اگر وضع مالي مناسبي نداريد و فقط به بي پولي و وضع الانتان فكرمي كنيد , ذهنتان در حال فرستادن ارتعاش منفي به كائنات و جهان هستي مي باشد .

قانون جذب كائنات

كائنات با توجه به ارتعاشي كه دريافت ميكنند آن ناخواسته يا خواسته را وارد زندگيتان مي كنند .

اگر داريد به بي پولي، نبود شغل، رابطه خراب، نبود دختر و پسر سالم و… فكر مي كنيد كائنات بيشتر اين ناخواسته ها را وارد زندگيتان مي‌كنند، اما اگر وضع مالي مناسبي نداريد و افكارتان را درست كنيد كه احساستان خوب شود يعني داري راه را درست مي رويد و به خواسته و هدفتان نزديك تر ميشويد و كائنات ساده ترين راه را در جهت اينكه به خواسته و هدفي كه داريد برسيد درجلوي پايتان قرار مي دهند. تنها وظيفه شما اين است كه افكارتان را درست كنيد .

زماني افكارتان درست است كه احساس خوبي داشته باشيد و براي درست كردن افكار مثبت در جهت خواسته و رفع آن بايد تمرين كنيد. بهترين راه تمرين كردن در جهت خواسته و هدفي كه داريد اين است كه تمارين را درست انجام دهيد و اصول تمرين كردن را بدانيد .

هر فكري كه درون ذهنتان مي آيد داراي يكسري انرژي و ارتعاش است , كه اين انرژي به كائنات و جهان هستي فرستاده مي شود و كائنات پاسخ آن را به شما ميدهند . در قسمت اعضاي ويژه سايت يك سري تمرين قدرتمند قانون جذب و قرار داديم كه با ثبت نام در اين بخش ميتوانيد به آنها دسترسي داشته باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: قانون جذب،
موضوع:
[ ۴ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۱۰:۵۲ ] [ saman ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی